niedziela, 21 września 2014

Memories of Amsterdam.

Mimo, że od mojej wizyty w Holandii minęło już kilka dobrych miesięcy, to zdjęcia z tego wyjazdu nadal nie ujrzały światła dziennego. Jedynie kilka z nich pojawiło się na moim ig.
Majówka w Amsterdamie był to mój pierwszy studencki wypad w jakim brałam udział. Było trochę zwiedzania, włóczenia po mieście, duża ilość godzin spędzonych w autokarze oraz innych rzeczy. Zdecydowanie był to intensywny a jednocześnie męczący wyjazd, ale spędzenie chociaż jednego dnia w tym pięknym mieście jest tego warte! Nie obyło się również bez błądzenia, gdyż każda ulica wypełniona była dużą ilością rowerów, a kanały wszędzie wyglądały identycznie.
Pogoda jednak płatała figle i zamiast ciepłego, majowego słońca dokuczał nam wiatr i deszcz.
Muszę przyznać, że ciężko było wybrać te kilka zdjęć do umieszczenia tutaj, bo Amsterdam to strasznie fotogeniczne i urokliwe miasto ;-)












4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę o zwiększenie częstotliwości dodawanych postów! zdjęcia klasa, mówiłam już :*
    moja lala!
    p.

    OdpowiedzUsuń